CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 7 mars 2011

Don't judge a book by it's cover..

Igår gick jag och la mig vid 22 och det var planen även idag men eftersom jag ville slänga in iaf ett blogginlägg idag så blev det till att sitta uppe lite längre.

Har kollat uppdateringarna om Charlie oxå. Blir så förbannad av alla hemska inlägg/kommentarer på Flashback och FB-eventet. Nu känner jag inte Charlie men med tanke på hur många som engagerar sig och bryr sig så verkar det som om han är en superfin kille. Att vissa som inte känner honom kan kasta ur sig helt ogrundade kommentarer är för mig helt ofattbart. Tänk vad ni vill men spy inte galla på ett forum som hans vänner och anhöriga har startat i ett försök att hitta honom. Det är min åsikt och det är säkert inte alla som håller med mig. Alla har rätt att tänka vad de vill men det finns en tid och plats för allt! Det är varken rätt tid eller rätt plats att ägna sig åt ogrundat skitsnack. Strunta i att kommentera om ni inte har konkreta tips, vill hjälpa till eller visa medkänsla. Det är galet vad vissa är snabba att döma!!

Nä, nu väntar sängen!

/H

2 kommentarer:

Tiger sa...

Hej Hanna! Jag som bara gjorde en chansning o tittade in, hade fått för mig att du slutat blogga! Men shit va mkt jag har att läsa igen! :D

Angående Charlie. Jag har växt upp i samma by och gått i samma skola som honom... Jag måste hålla med dej. FRUKTANSVÄRT hur folk beter sig. Usch. Många jag varit på väg att svara till men så känner jag att jag inte vill vara med och bidra till bråk/hets på en sida som ska finnas till för att det kanske, kanske ska finnas en större chans att finna honom.

Tack för att du gått med och delat länken. Det betyder mycket.

Hanna sa...

Välkommen tillbaka Tiger! Jag är fortfarande igång och det mer än någonsin.. Antalet inlägg är fler men det är mest bara blaj! :) Det går nog fort att kolla igenom det du missat!

Jag har oxå varit på väg att svara de som skriver nedlåtande kommentarer och sjuka inlägg på eventet men som du säger, jag vill heller inte bidra till bråk, det gynnar ingen i det här läget! Bättre att ignorera tills Stefan tar bort dumheterna!

Det måste vara hemskt för er som känner honom, jag känner mig engagerad och orolig och jag har mig veterligen aldrig ens träffat honom, kan inte ens föreställa mig hur det är för hans närmaste!

Det är fantastiskt ändå hur många som faktiskt vill hjälpa och som håller hoppet uppe på eventet! Det visar medmänsklighet från sin bästa sida!

Håller en tumme och hoppas innerligt att han återfinns helskinnad och går in och delar igen!

KRAM