CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 10 mars 2011

Lyxfällan

Jag kollar på lyxfällan just nu och visst, jag är en liten shopaholic men jag shoppar inte för pengar jag inte har iaf. Hur kan man vara ovetande om att man har närmare 950 000:- i lån varav nästan hälften är blankolån.. Det är helt sjukt!!!!

Som jag sa, jag är ingen stjärna på att spara pengar, det finns för mycket som jag vill köpa, men den dagen jag tar ett blankolån, då har det gått långt!

Måste ju tycka lite synd om dem som är med i programmet, det kan inte va kul att en stor del av sveriges befolkning känner till ens tillkortakommanden, okunskap & misslyckanden..

Fattar inte att jag kollar på det här egentligen, men det kanske är för att få en liten egoboost! :P
Nä, jag blir nog mest arg!

/H

Haha, oj vilket negativt inlägg det blev, ber om ursäkt!

0 kommentarer: