CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 1 september 2008

Tvättmaskinselände!!

Jag håller på att bli tokig! Tänkte att jag skulle tvätta i lägenheten eftersom jag inte har bokat tvättid, vilket jag inte har gjort eftersom jag har en tvättmaskin.. Jag har knappt några av mina favoritkläder rena och jag vill ju självklart ha dom med mig till Gbg i helgen. Sweet att ha tvättmaskin i lägenheten om det kniper.. Eller hur?
OM DEN FUNGERAR JA!!!!

Hade tur att det fanns en ledig tvättid just nu så jag kan tvätta 2 maskiner idag och så får jag klara mig på det helt enkelt.. Om jag inte hinner med en maskin imorgon eller på onsdag..

Så irriterande, jag vill bara kasta ut tvättmaskinen NU! Den är gammal, ful och tar en massa plats.. Det känns inte som om det är värt pengarna att laga den så antingen blir jag utan tvättmaskin eller så köper jag en ny mindre maskin som fungerar och är lite snyggare.

Oj, vilket aggressivt inlägg det blev nu då.. :)
Men det är bra att få avreagera sig nånstans! Det går över snart..

/H

0 kommentarer: