CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 23 september 2008

jaha.. då var man där igen..

Dags att ladda upp bilder från vår kick off och jag ger upp.. Jag gillar inte det här med blogg och bilder. En bild klarar jag av men så fort det är fler som ska upp så ballar det ur och jag ger upp igen.. Måste ta ett Östersundsbesök snart och hälsa på min "bloggmentor" Tessan. Hon om någon borde kunna få ordning på mig och min bloggteknik :)

Har betalat räkningar idag, lika kul som vanligt! Kan inte ngn rik människa bara skänka mig ett par miljoner? Vore inte helt dumt, skulle inte tacka nej till en mindre summa heller.

Jag lever på gröt till lunch just nu, billigt och lättsamt! Ska man betala räkningar, åka skytteltrafik till götet och försöka spara ihop till en resa i vinter gäller det att snåla!

Nu gäller det på riktigt! Mina två mål just nu är alltså:
-Spara pengar som en tok, inga galna utsvävningar!
-Komma i bikiniform till vintern, man kan ju inte vara på solsemester i baddräkt.. :)

Håll en tumme för mig!/H

0 kommentarer: