CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 10 augusti 2008

Semestern i bilder

Som sagt, jag har haft semester, en helt underbar vecka i Göteborg och en nästan lika bra vecka hemma i Norrland.


I Göteborg:



Bild 1-3: Första dagen åkte Daniel, Matte och jag till Varberg för att jag skulle testa att kitesurfa. Det var kul men jag slog mig halvt fördärvad. :)
Bild 4-6: Jag och Daniel tog med oss snacks och vin i petflaskor och åkte till Slottsparken och njöt av helt underbart väder.
Bild 7-9: Iron Maiden spelade på Ullevi, vi satt på en takterrass i närheten och åt grillat och drack gott. Musiken hördes inte så jättebra, man kunde nätt och jämt urskilja låtarna, men vi hade väldigt trevligt ändå.

I Sveg:


Det blev en hel del badande under de dagar jag var i Sveg! Vad ska man annars göra i den heliga grisens land.


På Storsjöyran i underbara Östersund:


Bild 1: Middag på stråket på onsdag kväll.
Bild 2: Förfest i Österängsparken (nästan lite studentnostalgi)
Bild 3: 09:30 på fredag morgon i lägenheten.
Bild 4 & 5: Winnerbäck spelar och i publiken står jag, Erik & Tommy med kusin.
Bild 6: Fina Tessan jobbar..
Bild 7: Jonny har en teori, om man super med en påse på huvudet kan man inte åka dit för att man dricker på allmän plats. En liten tvist på papperspåse runt flaskan.
Bild 8: Östersund från sin bästa sida..
Bild 9: ..och från sin sämsta sida ;) Jonny och Björn i full gång tidig söndagmorgon. Jag ligger i soffan och vill bara sova efter att ha gått i spöregnet ett par timmar och är genomfrusen. Det är bara att glömma när de två är med men det visste jag iofs sen tidigare.. :)
Hur som helst, jag hade verkligen sjukt kul!
//H

0 kommentarer: