CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 26 augusti 2008

Förvånade??

Ok, Tessan fixar en jättefin blogg till mig och hur tackar jag henne?
Jo, det ska jag berätta.. genom att vara lika usel som alltid och inte skriva något!
Nu ska jag skärpa mig igen, för vilken gång i ordningen kan jag inte ens räkna ut med både fingrar och tår. Fattar inte varför jag inte erkänner mig besegrad en gång för alla. Blogga är bevisligen inget för mig! Men är man envis som en åsna så är man. På't igen bara!

Vad hände den här gången för att jag skulle ge upp då?
Jag (aka"oduglig på datorer" - misstänker att skulle vara mitt indiannamn om jag hade ngt) skulle försöka lägga upp lite semesterbilder, det gick bra de första timmarna(!!) jag kämpade på med detta men sen hände ngt. ALLT blev fel och jag blev galen! Gav upp direkt och har inte loggat in sen dess.

Nu har jag lugnat ner mig, men blir lite uppretad igen bara av att tänka på det, och tänker alltså försöka på nytt.

Until next time.. //H

0 kommentarer: