CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag 30 augusti 2008

Förkyld

Jag mår som ett skräp! Är fortfarande förkyld sen jag var på Yran för en månad sen. Imorgon ska jag "springa" tjejmilen, eller springa är väl att ta i men gå ska jag göra iaf, jag har ju inte kunnat träna alls den senaste månaden.. funderar på om jag ska ta med mig mina gåstavar så det blir lite träning av det hela iaf.

Nu är det nog dags för lite middag. Jag är inte så hungrig men om jag inte äter lär jag väl bli tokhungrig när allt är stängt och måste trycka i mig nudelsoppa en lördagkväll, vilket inte är det roligaste. Tror att det får bli en souvlaki från grekiska restaurangen här i närheten. GOTT!

Funderar på om jag ska på Ink Bash med Cizzi ikväll men jag vet inte om jag orkar.. :(
Annars blir det väl bara att sitta hemma och samla kraft till imorgon. Lite tråkigt men troligtvis ganska nödvändigt..

Lämnar rapport om hur loppet gått imorgon!

/H

0 kommentarer: