CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 7 januari 2015

Whoop whoop! Grym är jag!

Stack till gymmet idag för att springa lite på löpbandet.. Tänkte att jag skulle gå lite som uppvärmning och sen springa så länge jag orkade för att avsluta med att gå så det blev en timme aktiv tid!


Det höll inte i sig.. Det blev mycket bättre!

Jag startade med att gå 5 minuter på hastighet 6,5, höjde sen till 7,0 och fortsatte gå i 5 minuter till. Sen höjde jag till 7,5 och började springa i 5 minuter, fortsatte att höja med 0,5 var femte minut  tills jag var uppe i hastighet 10. Hade då varit igång i 40 minuter varav jag sprungit i 30 minuter i ökande hastighet, varvade mer med 10 minuter gång och avslutade med att stretcha benen lite.. 

Efter 37 minuter hade jag betat av 5km och totalt på dessa 50 minuter så betade jag av strax över 6 km.. Det trodde jag inte att jag skulle klara med tanke på hur längesen det var jag faktiskt sprang!


Grym är vad jag är, om du frågar mig!!

/H

0 kommentarer: