CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 6 januari 2015

Vampyrer, vampyrer och ännu fler vampyrer

Nu är vi kittade för ett ganska avancerat vampyrmaraton..



Kollade klart säsong 4 av "The Walking Dead" igår och kände en viss tomhet så vi var tvungna att fylla det tomrummet med ngt nytt att titta på, jag tog mig till Media Markt för att köpa säsong 5 av "The Vampire Diaries" som vi visste kommit ut.. De körde nån "ta 3 betala för 2" drive på filmer och serier och när jag även hittade sjunde och sista säsongen av "True Blood" så var jag ju tvungen att hitta en tredje (det var ju gratis). Jag valde att följa temat och slog till på första säsongen av "The Originals", hoppas den är bra!! Vi började med "The Vampire Diaries" och hann se 3 avsnitt innan hockeyn började.. :) Besatta, vi? Nä, det tycker jag inte..

/H

0 kommentarer: