CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 12 januari 2015

Glossy, glossy

Jag har ju glömt att berätta en sak.. 

Före jul fick jag ett ryck och startade en prenumeration på Glossybox.. Jag! :) Använder ju inte så mycket smink/skönhetsprodukter och har dålig koll på sånt men tänkte att det kunde vara lite kul ändå!


Första boxen dök upp före jul och den var väldigt fin! 


Kändes nästan lite högtidligt att knyta upp bandet..


Inuti fanns ett ansiktsvatten, en Aloe Vera gel, ett läppbalm, ett nagellack och nåt glitter av nåt slag. Som extraprodukt skickade de även med en chokladbit..

Nagellacket hade en skum färg och glitter.. Behöver jag säga mer?

De andra tre produkterna gillade jag men jag har bara hunnit testa ansiktsvattnet än.. De andra får vänta tills jag behöver dem, har redan öppnade sådana produkter som jag ska använda slut på först!

Ändå nöjd med boxen och det jag inte gillar kan jag ju alltid ge bort eller ngt! Ser fram emot nästa box!

/H


0 kommentarer: