CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 2 december 2014

Tv-kvällen

Alltså.. Borde väl inte erkänna att jag kollar på dessa program men Gunilla, vafan? Vem dog och gjorde henne allsmäktig, jag skulle ju hellre se ett program med bara Åsa, Britt och Maria än med henne.. Kunde man Zappa förbi henne så skulle jag! Hon behöver ju vakna upp och inse att hon inte styr varken programmet eller världen!


Och så vidare till nästa "skitprogram som jag inte kan låta bli att följa, alltså Big Brother, nån mer än jag som hoppas på en romans mellan Anna & Anders? Kan hon inte bara lägga ner trötta Torbjörn, hon och Anders vore klockrena tillsammans tycker jag!!

Kommer kanske nån kommentar på Paradise Hotel som jag oxå fastnat för sen.. Usch vilken dålig karaktär jag har!!

/H

0 kommentarer: