CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 4 december 2014

Fy f*n, på ren svenska!

Jag ska inte dricka sprit! Så länge jag håller mig till öl så går det bra men minsta lilla sprit som blandar sig i så går det åt skogen! 


Vi hade en jättetrevlig kväll igår! Det var sista kvällen för norgebesöket och vi hade bokat en festvåning där vi åt buffé, drack gott och körde musikquiz.. Jag drack en del men det kändes inte alls särskilt farligt, men idag var jag helt sänkt! Kunde knappt varken äta eller dricka ngt innan lunch och mådde som ett skräp kan man säga! 

Jag fattar inte, de tre senaste gångerna jag varit på fest och druckit minsta lilla mängd sprit har jag mått såhär efter.. Trots att jag inte varit så full (tycker jag iaf)! Kan det vara så illa att det är åldern? Nä, jag skyller på spriten och håller mig till öl (och kanske vin ibland, men inte samma kväll) från och med nu! 

/H

0 kommentarer: