CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 15 december 2010

Seg och förkylning på g

Host och snörvel.. Håller på med en dunderkur just nu, spikmatta, vetekudde, lapacho-te, saltvatten, c-vitamin, nyponsoppa osv. hoppas verkligen att det hjälper! Vill inte bli sjuk och speciellt inte i helgen eftersom jag ska till Gbg. Håll en tumme för mig!

Borde ha packat idag men det sket sig, som vanligt kan man säga.. Får gå upp tidigt imorgon så kanske jag hinner beta av lite av det jag borde göra innan jag åker bort! Imorgon kväll är det julbord med jobbet och det kan bli sent men jag tror det får bli en lugn kväll för mig! Bussresa dagen efter är ingen höjdare, tro mig, jag vet! :)

Nu ska jag glo klart på en skum film på TV8 och kanske plocka lite här hemma så det inte är så mycket kvar imorgon bitti.. :)

/H

0 kommentarer: