CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 19 november 2009

Ny hobby

Jag gillar att pyssla, har börjat göra photo pearls, alltså pärlplattor av foton, hittills har jag bara lyckats få till 2 stycken.. det tar lite tid.. men det är kul.. lite som väldigt pilligt pussel :)

Nu ska jag börja med en ny hobby, sticka..

Jag började på en halsduk förra hösten men den är inte klar än för jag vet inte hur man avslutar den.. ska ta med den till jobbet så får en kollega visa mig :)

Men nu har jag köpt en jättefin stickbok och ska ge mig på att sticka en mössa. f
För är det ngt jag är besatt av så är det mössor (och jeans men de är svåra att sticka)

Får se om jag får till ngt, då lovar jag att visa resultatet här!
Men jag vill ha förslag på färg, jag är lite inne på grön eller röd. Vad tror ni?

/H

0 kommentarer: