CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 27 november 2009

ja, just det, tv'n ja..

Den funkar fortfarande inte. Hade en tekniker här igår. De skulle ju egentligen komma idag men de insåg att det troligtvis inte var uppgradering av programvaran (eller vad de kallade det) som behövdes utan de trodde att det var en kabel som satt löst så de bokade om tiden med en annan tekniker. Jag stressade hem från jobbet för att möta honom och väl på plats så öppnade teknikern tv'n och tittade, testade, skruvade, putsade, kliade sig i huvudet och fick till slut konstatera att han inte kunde laga den. Den kom igång en kortis efter att han pillat bort en löddroppe (eller vad man ska kalla det) från moderkortet eller vad f'n det hette. Då började han packa ihop sina saker men jag ville testa att stänga av den eftersom den från och till har fungerat redan innan. Vad händer när jag slår på den igen tror ni? Ingen bild alls.. Nu väntar jag på att de ska ringa mig igen för att boka tid för nästa service. Jä*la skit tv! Den har fungerat i ca 2 av 3 månader i min ägo. ILLA!

/H

0 kommentarer: