CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 24 november 2009

Blir galen!

Nu är TV'n paj igen.. fick tillbaka den från reparation förra fredagen. Den fungerade felfritt till söndag morgon då den inte hade ngn bild alls. Efter ett tag fungerade bilden igen men jag ringde ändå till butiken och meddelade att den krånglat igen. Sen fungarade den felfritt i 1 vecka.
I söndags skulle jag slå på tv'n på kvällen och återigen fungerar inte bilden. Jag slår på och av den under ca 30 min och till slut fungerar den igen. Igår ringde jag butiken och anmälde detta. Igår fungerade den felfritt igen men idag hade jag ingen bild när jag kom hem från jobbet och efter att ha hållt på att slå av och på den under ca 1h tid så gav jag upp. Den nya tv'n står nu i köket och min 14 år gamla trotjänare på 20 tum med inbyggd video står återigen på tv-bänken i vardagsrummet.

På fredag kommer en tekniker och uppgraderar mjukvaran eller vad de sa att de skulle göra. Detta var tydligen ett känt fel som de kan lösa utan att ta in tv'n på service. Om det är ett känt fel som är enkelt att lösa med en uppdatering.. Varför uppdaterade de inte detta när de hade tv'n inne på service i 10 dagar och bytte ut moderkortet eller vad F*N det hette. Nä, det kanske inte skulle behövas så varför göra ngt i onödan.. Låter som om jag måste jä*las i onödan då de hade kunnat förebygga detta ganska enkelt. Bitter och ilsk, jag.. INTE SÅ LITE HELLER!!

/H

0 kommentarer: