CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 25 oktober 2015

Om du bara kunde se mig - Cecelia Ahern


Hittade den här boken på hotellet under semesterveckan på Kreta.. Gillade "P.S I Love You" så jag tänkte att även denna skulle vara mysig, lättsmält och perfekt för solstolen! Tänk va fel man kan ha!!

På baksidan står det:

En hjälpande hand kan komma från de mest oväntade håll. 

I Elizabeth Egans värld har allting sin bestämda plats. Samtidigt som hon har fullt upp med att driva sin egen inderningsarkitektbyrå är hon mot sin vilja adoptivförälder åt systersonen Luke, som hennes oansvariga syster överlåtit åt henne. Ordning och punktlighet hjälper henne kontrollera sin vardag - och skyddar henne från smärtsamma minnen. Men så plötsligt en dag dyker Ivan upp. Han är sorglös, spontan och äventyrslysten - allt det som Elizabeth inte är. Snart tar livet en vändning hon aldrig kunnat drömma om..

Läs den inte! Jag brukar inte sluta läsa böcker särskilt ofta men denna pausade jag med och avslutade 5 andra böcker innan jag lyckades avsluta den! Ingen höjdare alls! Så seg!!

/H

0 kommentarer: