CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 8 september 2015

Som vanligt!

Som vanligt så håller mitt bloggande i sig ett tag innan jag tappar det helt igen! Frågan är om jag ska ge det ett nytt försök eller om jag ska ge upp.. Det är mer jobbigt än det är roligt och ger mer dåligt samvete än ngt annat så varför ska jag fortsätta? Eftersom jag inte skyltar med mitt bloggande så har jag inte så många läsare, jag har alltså ingen trogen läsarskara som kommer sakna mig om jag slutar. Jag vill tro att jag bloggar för min egen skull men eftersom jag inte tycker det är kul så kan det ju inte stämma heller.. Detta tål att tänkas på! Får se när eller om jag dyker upp här igen..


Until that happens, peace out!

/H

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt men du ska göra det för din skull. Det ska inte kännas tvunget! KRAAAAAAAM
/Skitgrisen