CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 2 juli 2015

Glossy Juni

Innan jag åkte till Sthlm fick jag juni månads Glossybox..



Boxen är designad av Carolina Gynning och varken boxen eller merparten av innehållet föll mig i smaken den här gången.. Men vi får väl se, jag ska testa!


Den innehöll:

# Hårspray - SEBASTIAN PROFESSIONAL Re-Shaper (grym och luktar gott!)
# Nagellack x2 - YVES ROCHER Botanical Color Nail Polish (skumma färger)
# Tatueringar - LULU DK Wonderland Jewelry Tattoos (lite kul grej)
# Cheek & Lip Tint - ELIZABETH MOSS Tints & Sass (inte jag, men jag ska ge det en chans)
# Ögonskugga - MEDUSA'S MAKE-UP Eye Shadow Maneater (Hrmm, ska testa)

Lite mycket smink för min smak men jag ska inte vara negativ.. Produkterna är kanske grymma, ingen vet innan man provat!

Fick dessutom en värdekod för 2 månader viaplay, har ju ändå tänkt skaffa det så det passade ju bra! 

/H

0 kommentarer: