CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 21 juli 2015

Avkoppling

Igår köpte jag en målarbok.. Älskade att färglägga när jag var liten så varför inte göra det för att varva ner efter jobbet? En kompis hade tipsat om detta på Facebook så jag var tvungen att testa!


Det fanns flera böcker att välja bland och jag valde denna!


Kan hända att det berodde på illustratörens vackra namn eller oxå på att jag gillade bilderna! Skulle tippa på nummer två faktiskt!

Har färglagt tre motiv och jobbar på det fjärde just nu.. Är lite lagom nöjd med resultatet men den här delen gillar jag!


Tycker det blev ganska fint!

Skön avkoppling är det iaf! D blev lite avis på min bok så idag köpte jag en till honom med, hans består av ganska klassiska tatueringsmotiv att färglägga! Jag tror han gillade den! 

/H

0 kommentarer: