CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 30 april 2015

Skogalen!

Jag vet, det är ngt allvarligt fel på mig! Förra helgen när jag var i Stockholm och Uppsala lyckades jag köpa 4 (FYRA) par skor.. Sjukt! Har faktiskt kastat tre par skor sen jag kom hem och har ett par skor till som jag nog oxå kommer kasta,det tycker jag är ganska duktigt för att vara jag, minns inte när jag kastade ett par skor sist..


Här är de underbara tillskotten till skosamlingen..

Bootisarna kommer från Åhléns och kostade 120:- (rea 70%)
Birkenstock sandalerna kommer även de från Åhléns och kostade 849:- (älskar mina vita från förra året och tror dessa blir nya favoriter!)
Svarta och vita sneakers från Cheap Monday utan snören hittade jag på en loppis på Söder för 150:-/par (helt oanvända) finns även att köpa här

Nu får jag hålla i mina pengar ett tag tror jag :)

/H

0 kommentarer: