CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 13 februari 2013

Inlämnat och klart

Inlämningsuppgifterna är klara men de blev inte bra! Hoppas jag får G men det är väl ett ganska säkert tecken på att man inte lagt ner sin själ när man inte ens tänker på att referera på rätt sätt.. håller tummarna för att det ska gå hem men annars får jag väl göra om den.. hoppas de är snälla eftersom det endast är en referens på varje uppgift, jag har refererat i texten men inte gjort ngn referenslista.. Det var en lärare som sa att vi inte behövde referera på hennes fråga och den andra ville bara ha efternamn i texten så jag tänkte inte på det på de två andra uppgifterna... jaja, nu är det inlämnat och jag kan inte göra så mycket åt det nu, omtenta eller G det är frågan!

/H

0 kommentarer: