CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 11 februari 2013

Framflyttad deadline

Detta borde göra mig glad men en liten del av mig vet hur det kommer att sluta, jag kan ju bara prestera under tidspress och hade denna välbehövliga tidspress idag innan jag fick veta att deadline flyttats till onsdag. Nu kan jag helt plötsligt inte skriva eftersom jag vet att jag har två dagar till på mig.. Jag är kass! Nu ska jag ta tag i mig själv och skriva!!! Måste lära mig att skriva utan deadline, måste! Detta skulle ha varit mitt nyårslöfte, börja med tentor i tid och inte sitta sista kvällen i ren panik och slita mitt hår.. :)


Se till att ta tag i det här nu och skriv klart idag, imorgon och på onsdag har du heldagar på universitetet och kommer inte hinna skriva ngt bra på den lilla tiden du har på dig dom dagarna!!!

Får se om jag lyssnar på mig själv..

/H

0 kommentarer: