CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 20 december 2011

Trött!

Jag har fortfarande inte hämtat mig efter helgen, i fredags var jag ute med mina kursare på "afterschool", det var jättekul! Började på Kings Head där det ingick en buffé om man köpte en öl, perfekt för oss studenter! Sen blev det utgång för några av oss.

På vägen hem gick jag förbi en kompis jobb och lånade laddare till mobilen.. Efter att vi snackat ett tag så frågade han om jag ville jobba där på lördagen som nisse/barrodd.. Så efter jag shoppat nya jobbskor och byxor så körde jag ett 12h pass, första gången jag jobbade sen i juli och första restaurangjobbet på 2 år :)

Hade träningsvärk precis överallt efter 12h jobb där jag satt totalt i 10min.

Jag fattar att jag kunde äta vad jag ville utan att gå upp när jag jobbade som servitris. Hela passet var som ett träningspass för hela kroppen!

Oavsett hur ont jag hade och hur trött jag blev så var det grymt kul! Hela tiden gick jag runt med ett stort leende och bara njöt! Jag har saknat restaurangyrket mer än jag trott!

/H

0 kommentarer: