CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 1 december 2011

Hemma eller borta

Jag blir alltid lite förvirrad när det gäller vad som är hemma.. Sveg, Östersund, Stockholm eller nu Göteborg.. Sveg kommer alltid vara hemma för mig men jag säger "hemma i Östersund" ibland oxå. Nu när jag är i Stockholm på riktigt för första gången sen jag flyttade känns det som hemma men ändå inte! Det känns som om det var längesen som jag bodde här och som om jag återser en gammal bekant plats och inte min gamla hemstad, vilket det faktiskt varit från och till sen 2003.

Jag har nog aldrig känt mig helt hemma här i Stockholm och på söndag, då åker jag hem till Göteborg!

Oavsett var jag bor kommer jag innerst inne alltid vara stolt Svegare, Härjedaling, Jämte & Norrlänning!

/H

0 kommentarer: