CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag 8 oktober 2011

Usch vilken dag!

Idag har jag tömt min gamla lägenhet så nu är det tack och adjö med den.. Kommer sakna den lite, har verkligen gillat den men jag trivs i den nya oxå såklart!!

Sen var jag tvungen att plugga lite, blev ju inte klar med det jag skulle igår! Höll på att bli galen, fick inte ihop ngt vettigt och ville ett tag bara ge upp och bli städare eller ngt istället, men nu är det mer eller mindre klart iaf, äntligen!! Ska läsa igenom det igen om ett tag och fixa till lite formuleringar men var tvungen att ta en paus!

Imorgon blir det hemresa och alltså några timmar i bil igen innan vi ska släpa upp allt till vinden utan hiss! Oj vad jag längtar..

En positiv sak dock är att jag fått en ny väska! :)


Fin som snus!

/H

0 kommentarer: