CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag 24 oktober 2009

Veckans fynd

I torsdags var det invigning av en ny galleria i Liljeholmen. En jättetrevlig galleria med riktigt bra basutbud, de vanliga affärerna, H&M, Gina, Lindex, Kappahl, MQ o.s.v.
Nu när det var invigningshelg så har de haft en massa bra erbjudanden.
Jag hittade ett par Reebok skor som jag säkert tagit upp och tittat på och sen ställt tillbaka på hyllan omkring 100 ggr innan. De satt inte så klockrent att de var värda det höga priset. Nu fick jag dem med närmare 70% rabatt och då gjorde det inte så mycket att de inte sitter perfekt. Tur för mig att det fanns ett par 35,5:or kvar när jag kom dit efter jobbet i torsdags.
Idag efter högskoleprovet gick jag dit igen, måste unna sig ngt när man varit duktig.. Nä, jag skulle handla på den nya mataffären där så jag passade på att kolla runt lite samtidigt. Hittade 2 t-shirts, en svart och en petrol-blå, eller vad det heter.. 30% på dessa.. Mycket bra!

Haha.. min blogg jä*las med mig, kan inte lägga in bilden åt rätt håll så jag ger upp nu.
Ni får den "upp och ner på" som D skulle ha sagt.


I veckan hittade jag dessa 2 krukor som skulle kastas, jag frågade om jag fick dem och svaret var ja. Så helt gratis fick jag dessa snygga stooora krukor.. frågan är bara, var ska de bo och vad ska jag ha i dom?
Men fina är dom!
/H

0 kommentarer: