CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag 24 oktober 2009

Högskoleprovet

Det har jag gjort för 4:e gången idag.. ja alltså inte fyra gånger idag utan idag gjorde jag det en gång, för fjärde gången.. men det kanske ni fattade :)

Mitt bästa resultat har gått ut och är inte giltigt längre :( Så jag tänkte att jag skulle testa om jag klarade att göra om samma resultat eller kanske till och med göra det lite bättre idag.

Såhär efteråt så känns det som om min plan misslyckades, men man vet aldrig, svaret kommer om en ungefär en månad. Ja, jag vet att man kan kolla svaren på studera.nu och på text-tv. Det har jag redan gjort men man vet ju i dagsläget inte vad slutresultatet blir även om jag vet hur många fel jag hade. Ja många var det, men inte massor!

Bara jag inte fick sämre resultat idag än mitt sämsta resultat hittills så är jag nöjd!

/H

0 kommentarer: