CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 23 mars 2009

Otursförföljd..

Synd om!

Jag har gjort illa mig fler gånger än vad som är nödvändigt de senaste dagarna.

I lördags kastade jag mig på sängen och drämde bakhuvudet stenhårt i betongväggen. AAAJJ!

Jag slog mig så hårt att jag inte kände smällen först utan reagerade mest på att det kändes som om huvudet låg i en centrifug.. Sen började det bulta och göra ont! Misstänker en liten hjärnskakning.. :(


I söndags skulle vi lämna igen en film i videobutiken, jag gick och läste en skylt när jag skulle in genom dörren, jag lyckas missa dörrhålet och knäar dörrkarmen istället, en tokvass metallkant som inte var förlåtande alls.. det lät hur högt som helst, hela butiken vände sig om och kollade på mig och jag fick halta mig fram till disken med filmen.. AAAJJ!

I eftermiddags åt jag an macka på jobbet och bet mig så hårt i tungan så tårarna började rinna.. det gjorde såå ont! AAAJJ!

ca 5 sekunder senare skar jag mig på ett papper på lillfingret, löjligt jag vet, men det gör ont och blöder en massa.. som tur var hade Anna ett plåster med Svampbob på så då kändes det med ens lite bättre men ändå.. AAAJJ!


Har hållt mig hemma hela kvällen så än har jag inte lyckats skada mig mer men känner jag mig själv så lär det här hålla i sig ett tag.. :(

/H

0 kommentarer: