CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 19 mars 2009

En riktigt seg vecka..

Dålig vecka! Mitt emellan en två förhoppningsvis underbara helger! Den förra var det, vi får se hur nästa blir!

Har inte simmat en enda gång, har varit tröttare än tröttast hela veckan och mycket "hushållsarbete" har avverkats och det är ingen favorit direkt!

Tröttheten beror nog mest på att jag under helgen som var prioriterade allt annat än att sova.. Eftersom jag hade en helt klockren helg " hemma" i Östersund med besök hos Fih med barn och klassträff på fredagen, melodifestivalmys på lördagen och en massa annat skoj resten av tiden.. Det var riktigt kul att träffa alla gamla vänner!

I måndags var jag för trött för att göra ngt alls, i tisdags trodde jag att jag skulle tvätta men jag hade i min förvirring bokat tvättid redan kl 15 så det blev inget av med det, som tur var fanns det en tid i onsdags så jag fick skjuta på det roliga tills dess..
Idag har jag städat hela lägenheten eftersom jag får besök snart och då vill man ju att det ska vara fint! :) Men det är fruktansvärt tråkigt att städa men det är ju kul att se resultatet..

I helgen blir det bara lugnt och mysigt! Det ser jag fram emot.. behöver det nu tror jag!

/H

0 kommentarer: