CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 5 mars 2014

Halv!

I morgon bär det av mot huvudstaden för lite eventjobb och jag har tentainlämning på fredag..

Idag har jag gjort saker lite halvdant kan man säga.. Jag har skrivit halva tentan, jag har packat ungefär hälften av vad jag ska ha med mig och jag har halvstädat lägenheten.. Nu har jag halvt gått och lagt mig men har lite halvsvårt att somna! Kanske för att är lite halvt medveten om att jag måste gå upp lite halvtidigt imorgon och är därför lite halvt orolig för att försova mig.. Halva jag vill sova (och vet att jag borde) medan den andra halvan funderar på vad jag ska fylla den tomma halvan av väskan med och vad som kan va lite halvbra att ha med sig och vad som är halvbra att glömma.. Vissa saker är det ju lite halvviktigt att få med sig när man ska va borta lite halvlänge, typ en halv vecka eller så.. Ja ja, nu ska jag försöka somna så jag iaf får sova halvlänge innan jag startar den halvlånga resan genom den södra halvan av landet i en halvstor lastbil.. Hoppas vi stannar halvvägs på nån halvbra vägkrog och äter en halvdyr lunch som knappt är värd hälften av pengarna, det hör väl halvt till vid en halvlång roadtrip.. Det här var ju lite halvroligt men börjar halvt misstänka att minst hälften av de som började läsa detta gav upp efter halva och nu halvt misstänker att jag tappat det och blivit lite halvknäpp.. Så farligt är det nog inte, jag är nog bara lite kluven!





/H


0 kommentarer: