CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 2 februari 2014

Frukost

Idag blev det frukost på Brogyllen på Västra Hamngatan, sjukt gott och prisvärt! För ynka 67:- får man: fralla med smör, ost, skinka och gurka, yoghurt med bär och deras egen (supergoda) musli, ägg, croissant med marmelad, färskpressad juice, melon samt kaffe eller te. Grym helgfrukost som vi brukar lyxa till det med lite då och då. Den här gången hade vi trevligt sällskap också vilket inte gjorde det hela sämre direkt!

Tänkte ju såklart att jag skulle ta kort på den fina, goda frukosten för att visa här men jag har ju inte kommit tillbaka i bloggtänket än så jag glömmer att fota hela tiden.. jaja, jag får föreviga det nästa gång helt enkelt! :)

Nu håller D på att jobba uppe på vinden och jag ska ta och plugga lite inför nästa veckas lektioner.. Får se hur mycket jag får gjort eller om jag går upp på vinden och hjälper till istället, eller jag kanske ställer till det mer än jag hjälper till men det är ju lite roligare att bygga än att plugga iaf!

/H

0 kommentarer: