CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 27 juni 2013

Vardagsmotion

Sen jag började jobba i Sthlm igen för snart 3 veckor sen har jag varit grym på att klämma in både vardagsmotion och övrig träning! Cyklar till jobbet varje dag, 5,5-7km beroende på vilken väg jag tar. Dock tar alla vägar ganska exakt 25min eftersom de kortare har mer trafikljus som ställer till det.. Sjukt skönt är det iaf!
En dag förra veckan så cyklade jag inte eftersom jag skulle till Solna hela dagen och halva kvällen men då gick jag ut och sprang när jag kom hem istället 3 varv runt Trekanten, ca 6 km blev det. Idag blev det en promenad i kvällssolen på 8,5 km runt Årstaviken trots att jag cyklade idag..
Ska försöka hålla i det här hela sommaren! Mår verkligen bra av att röra på mig! Pepp pepp, nu kör vi på!!
/H

0 kommentarer: