CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 21 december 2012

Stress, men det hör väl julen till!

Efter en intressant föreläsning på förmiddagen blev det att stångas med alla andra som fyllde stan för att shoppa de sista julklapparna och efter en tur till Angered för vidare färd mot Hisingen är alla julklappar  nu iaf äntligen inhandlade.

Nu klockan 22:45 återstår det en del saker på listan men det kan vara för att jag är allmänt slö idag eftersom jag inte fick så mycket sömn inatt. Nyss fyllde jag diskstället men det är fortfarande lite kvar så det får bli lite paus för packning så det hinner torka lite innan jag tar mig an det sista av disken som vi slarvat med i veckan.

Så bara jag packat, diskat och plockat undan är jag redo för resa norrut tidigt imorgon bitti!

/H

0 kommentarer: