CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 24 juni 2012

God natt!

Nu lägger jag mig efter en riktigt seg dag! Kom ju hem sent inatt och somnade således inte förrän närmare 4 tiden men vaknade vid 8 och kunde inte somna om, gick upp och åt frukost och läste lite innan jag la mig igen och sov till 12. Därefter hände knappt ngt! Mina vänner som var ute dan innan började vakna vid 15-16 tiden och då ville de åka och fiska. Eftersom fiske inte lockar mig alls så tog jag cykeln till mormors hus och träffade henne och mamma en sväng innan vi följde mormor tillbaka till sjukhuset. Efter det hyrde jag en film och det var allt som hände under denna midsommardag som går till historien som en av de segaste dagar jag upplevt!

Återkommer om filmen som var en av få ljuspunkter idag (tillsammans med att träffa mormor!).

/H

0 kommentarer: