CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 23 augusti 2011

Ajajajajaj!!

Jag har ryggskottet från helvetet! Kan inte röra mig..

Jag har haft ont i ländryggen ett bra tag men det har varit överkomligt men idag skulle jag organisera lite i vindsförråden tänkte jag. Hann inte mer än lyfta tredje lådan innan det small till, kunde inte räta på ryggen alls. La mig på vindsgolvet och ringde pappa. Han har haft ryggskott flera gånger och jag ville veta att det verkligen var det jag fått! Allt han sa stämde precis med hur det känns!

Efter en stund på vindsgolvet försökte jag resa mig och ta mig ner till lägenheten. Överdriver inte om jag säger att det tog 15 min att ta mig ner en våning och in i lägenheten!

Hasade till köket för att hämta vatten så jag skulle kunna ta värktabletter! Fastnade där hängande mot diskbänken, la mig på golvet och blev liggande ett bra tag innan jag lyckades hasa mig på rygg till hallen och sedan krypa till sovrummet, fick skjuta vattnet framför mig på golvet. La mig i sängen men den är helt hopplös! Jag tror den är en av anledningarna att jag fått ryggskott till att börja med!

D kom hem en sväng på rasten och hämtade ner en madrass från vinden som vi nu lagt framför teven i vardagsrummet. Där ligger jag nu och det känns redan att det går åt rätt håll! Jag kan byta ställning och ta mig upp så pass att jag kan dricka vatten utan att det gär så ont att tårarna börjar spruta!

/H

0 kommentarer: