CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 3 juli 2011

Typiskt..

Köpte en ny vit plastklocka i veckan, min gamla är kvar i sveg och dessutom halvtrasig så jag tyckte det var lika bra att köpa en ny.




När jag kom hem försökte jag att förminska armbandet på samma sätt som jag gjorde med den gamla. Det funkade inte alls, måste tydligen plocka bort länkar.. Jaja, får väl lämna in den då, tänkte jag och började flytta tillbaka sprinten jag flyttat på. Helt plötsligt flyger sprinten iväg som skjuten ur en kanon. Jag hör att den landar nånstans alternativt studsar mot ngt men efter det är den spårlöst försvunnen.

Jag fattar inte var den kan ha tagit vägen. Såklart ligger den nånstans i vardagsrummet där jag satt, men VAR?

Hoppas den dyker upp snart, eller att man kan köpa en ny sprint nånstans. Visst, klockan var inte direkt dyr men jag vill ju inte köpa en ny om jag inte måste!

/H

0 kommentarer: