CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 4 februari 2010

Ny börjar mitt nya liv..

Jag har beställt en cross trainer! Vilken SKRÄLL!

Nu ska jag ta tag i det här, eftersom min fot fortfarande är kass sen juldagens bravader så kan jag inte träna som jag vill.. det som funkar bäst är att simma men bara om jag inte glömmer att jag är skadad och lyckas skjuta ifrån mot kaklet så det smäller till i hela foten.. AJ!

Tror att det kommer fungera med en cross trainer eftersom det är en ganska mjuk rörelse med ganska jämn belastning, springa är nämligen helt uteslutet, gör ont som F*N!

Får se hur det går, men jag är taggad till tusen! I värsta fall får jag väl sälja den..

/H

1 kommentarer:

tiger sa...

Duktig du är! Och crosstrainer är ju överlägset det bästa - skonsamt och en jävel på att bränna fett! =)