CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 26 juni 2012

Intervaller

Jag har börjat med ett träningsprogram som en kompis tipsade om som ska få mig från soffan till 5km på ett kick genom 3 intervallpass i veckan. :)

Jag har sprungit milen på 1h7min, vilket jag tycker är godkänt, men jag kan bara springa när det är lopp och då gör jag det på ren vilja och envishet :)

Nu ska jag träna mig till att kunna springa på riktigt! :)

Förra veckan sprang jag de tre passen på olika orter, den här veckan får jag variera sträckan på samma ort men det ska nog gå bra! Tänkte att jag skulle springa mån, ons & fre varje vecka men eftersom jag satt på ett tåg hela dagen igår så blev det lite förskjutet den här veckan, men det gjorde inget eftersom det var grymt löpväder idag!

Nu blir det en dusch och sen måste jag hitta på ngt!

/H

0 kommentarer: